HTML

Lilla24's blog

Csak keresed magad, hogy mire vagy jó? Csak kérdezed magad, hogy mire vagy jó? Ha a szíved cserben hagy mire vagy jó? Ha a dühöd elragad mire vagy jó?

Friss topikok

Linkblog

2008.06.25. 15:47 Lilla24

És láss csodát, felragyogtatta!

MZ/X ismét jelentkezik. Mindenki legnagyobb örömére :P

Noh, legalább a kedvem kicsit jobb lett. :) Ez már bíztató. Hát szép volt, 13 óra után valamikor megtaláltam a kis telefonkámat, ami némítva volt... így szembesültem vele, hogy 6 sms, és 3 nemfogadott hívás várakozott a telefonon, megnézésre várva. Látám, hogy Kitti fél 9kor hívott, és Kingus is 13 óra után... nézem, biztos fontos, mert Kittivel nem vagyunk telefonálgatós viszonyban. Ezért felhívtam őket, hogy mi a gond, mi van. Erre mondták, hogy hát 14 óra helyett 13 órára kell bemenni. :D Hát ez így szép volt fél 2-kor... :D mondom oké, hát nem izgat, megyek kettőre akkoris, ha meg reklamálnak majd megmondom, hogy 2-t mondtak tegnap mindenkinek, és az üzenet hozzánk meg nem ért el, hogy változás van. Na nem baj, nekiálltam készülődni, felvettem a finom, vizes ingemet, mert drága Éccsanyám elfelejtette, hogy nekem ma még be kell mennem az iskolába az érettségi eredményekért, ezért jószándékkal vezérelve reggel kimosta az inget. Na nembaj, legalább jó hűs volt.

Megkértem drága nővérkémet (akire ugye én még mindig rettenet büszke vagyok az államvizsgája miatt), hogy vigyen el kocsival. *szépennéz* Oda is értem hnegyed 2 körül, Timit összeszedtem a buszmegállóban, és bementünk az iskolába. Már kint szóltak végzősök, akik már túlvoltak ezen, hogy már elkezdődött. Aztán a takarítónéni is mondta, hogy siessünk, mert már elkezdték, de más is volt, aki most jött, hogy neki is 2 órát mondtak. Hát, odafáradtunk a teremhez, csukott ajtó, tapsviharok halladszóttak ki, és beszéd. Nos, Timivel úgy döntöttünk, hogy inkább mégsem merünk benyitni, mert az elég ciki, szóval szépen megvártuk, míg végeztek, és kijöttek a tanárok, és akik már átvették amit kellett. Néztek nagy szemekkel ránk persze h ott ülünk és nem mentünk be... de legalább nem égtünk ott is külön :D aztán ott vártunk vagy negyed órát minimum, ha nem többet, hogy átvehessük a kis lapot, amin az eredményeink vannak feltűntetve. Persze aki bennvolt tanárnő, a saját osztályát intézte, átadta a bizonyítványokat és a bankettet intézték. Na nembaj, lassú víz partot mos alapon szépen türelmesen vártunk. Szerencsére jött Feribácsi, és őt gyorsan elkaptam, hogy mi legyen (persze előtte már Rita nénivel is értekeztem, meg 1-2 tanárnővel, hogy ilyenkor mi van, de azt mondták, h hát azt várjuk...) De Feribácsi kimentett, odajött, és szépen átadta a lapjainkat az egész Érettségi elnökség nevében.

Gratulált, elsőnek az enyémet adta át, mert mondta, hogy a rendet szereti, névshorban szeretné átadni. :D Így hát átadta, és modnta, h 5-ös. Elkerekedtek a szemeim rendesen, nézem a lapot, 33 pontból megadták a 31 pontot. Így még egy fokkal biztosabbá váltam abban, hogy nekem vannak a leges-legjobb, legrendesebb tanáraim. (pedig lássuk be, az az 'előadás' korántsem ért annyit.) Szóval legalább most ennek örülök, egy tantárggyal kevesebb, és van egy 5-ös angol érettségim. Vippí :)

Aztán átadta Timinek is, Ő nagyon szépen felelt (ami persze egyértelmű), 33 pontból megkapta a 33-at, és egy szép oklevelet is kapott mellé. Nagyon ügyes, megérdemli! Így, azt a két ponttal, amivel az írásbelin voltam jobb nála, kiegyenlítette, így elmondhatjuk, hogy csontugyanolyan érettségink van! :D Milyenjó :)

Többiekkel nem sikerült beszélnem, hogy milyen lett nekik, de biztos vagyok benne, hogy mindenki nagyon ügyes volt, és jó pontokat kapott mindenki, és innen is szeretnék mindenkinek gratulálni! Jókvagyunk Vazz' :D

Aztán miután megkaptuk, be kellett vinnem a gépírási okleveleket a pályázat miatt, fénymásolásra. Osztályfőnököm már nem volt benn, ezért Feribácsival intéztettem el a kemény munkát :) Felmentünk, odaadtam a lapokat, bement a Titkárságra lefénymásolni őket, mi meg kinn vártuk. Rettenet, hogy az üvegtető miatt mennyire meleg van ott fent, kész áldás, hogy ilyenkor nem kell sulibajárni, mert meghalnánk, az tuti.
Várakozás közepette szivárogtak haza a tanárok, Ősz tanárnővel beszélgettünk egy kicsit, majd szép kellemes nyarat kívánva egymásnak távozott.
Tovább várva az oklevelekre, egy 3 perc után Feribácsi kijött, majd megkérdeztem, hogy azokon a versenyeken, amiken idén voltunk (Teörök aladár + nemzetközi) azokról én nem kaptam semmilyen papírt, olyan van-e, vagy hogy azzal mi van. Mondta, hogy kaptunk oklevelet azokról is, én meg kértem róluk magamnak fénymásolatot, ha én már nem kaptam eredeti példányt még. :( :D Közben kijött Valló Tanárúr is, kérdezte, hogy hogy sikerült, mondjuk neki, h 5-ös :A erre a válasza csak annyi volt, h hát ez egyértelmű. :D Majd Feribácsival is beszélgettünk ott, V.Túr még ott nézegetett egy darabon, hátha tud valamit mondani :D Aztán szépen ismételve nagyonkis kellemes nyarat kívánva mindenkinek távoztunk. Lent még beszélgettünk a Takarítónénivel, aki egyébként nagyon aranyos, szeretem nagyon, meg ha épp olyanom volt, takarítottam kicsit helyette a suliba... csak hogy szokjam, hátha énis ilyen sorsra kerülök :D:D
Aztán már pont jött Valló tanárúr is, szép kis virágcsokorral a kezében. Mondtam hogy milyen szép, és hogy hagy nézzem meg. Majd még ott magyarázott valamit, visszaadtam a csokrot mégegyszer megdícsérve, hogy tényleg szép. Erre mondta, hogy hát igen, de akár neked is adhatom... én persze röhögtem, de nézett tovább mosolyogva, úgyhogy ráeszméltem, hogy komolyan gondolta XD Mondom Tényleg? Mondja igen, úgysincs otthon virágom, nem bírná és csak elszáradna... mondom jó akkor, én szeretem köszönöm szépen :D Na aztán blabla megyek ki... látom ott ül M.... mondom úr Isten, végig ott látta, hogy odaadta a virágot meg mittomén? Remélem nem túl féltékeny típus, mert akkor tuti megátkozott már mindennel XD XD - nincs mire, de kitudja, h mennyire kap vérszemet ilyenektől... :S :D -Néha félek tőle, mert olyan csúnyán néz... remélem nem tudja, hogy hol lakok, mert még a végén rámgyújtja a házat :D Vicces volt mindenesetre... :D

Na, összegezve, ötös angol érettségivel, egy virággal, egy bizonyítvánnyal gazdagabban hazatérve, megpihenek. 40 fokban nem sok mindent lehet csinálni...

És, ezzel a mai nappal lezárjuk a pályafutásunkat, mint 11.A osztály! Ennyi volt hát, szép volt, jó volt :) Mondjuk kell ez a szünet már, mert mindenki hulla fáradt.

u.i: hehe, direkt írtam ilyen részletesen jó sokat, hogy mindenki elunja a kis cukker fejét :P :D kiérdemlem újonnan a kötsög jelzőt azthiszem :) Még jó, h nem tart sokáig bepötyögni  ezt :)   u.i: Barbi válaszoljál iwiwen!!! :D Na tsók mindenkinek, jók legyetek! :)

 The job is done
All is one
We´re heading out of
Babylon
The job is done.

4 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://lilla24.blog.hu/api/trackback/id/tr51538981

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

erycababy 2008.06.26. 20:25:04

Lilla..egyáltalán nem vagy rosszmájú:D De még mindig élsz,szal csak nem olyan féltékeny típus:D Vagy lehet hogy azért adta neked,hogy M szálljon le Róla xD Na jó,nem...
Amúgy nagyon ügyi vagy,grat az ötöshöz:) Rem.nekem is az lecc jövőre:( :-*
süti beállítások módosítása